Pageviews

What is the ECON Blog all about?

My photo
Potchefstroom, North West Province, South Africa
Hi, My name is Dr Alicia Fourie. I am a senior lecturer at the North West University Potchefstroom Campus. I lecture economics for first year students. This blog is my platform. I communicate through my blog to my students,therefore flipping the economic classroom. Students will find slides, video’s, links and posts here that will assist them in economics.

Monday, March 4, 2013

HULP 101

Dinsdag se toets...

Voel jy dalk verward? Verdwaal? Hulpeloos? 

Moeinie vrees nie... hier is vir jou 'n paar videos wat jou kan help met die werk.  Onthou om ook te kyk onder video's vir nog video's oor hoofstuk 1 - 3, class slides om die skyfies van die klas af te laai, en loer ook wat daar gepost was oor die afgelope paar weke.  Dit sal jou BESLIS help.

Sterkte!!







No comments:

Post a Comment